Yhdistys

Hacklab Mikkeli ry

Hacklab Mikkeli ry on yhdistys, jonka tarkoitus on vaalia hakkerikulttuuria Etelä-Savon alueella.

Yhdistyksen tehtävänä on ylläpitää yhdistyksen tiloja ja pyrkiä mahdollistamaan jäsenilleen harrastustoimintaan sopivat puitteet ja tarvittavat laitteet.

Hacklab on paikka, jossa samanhenkiset ihmiset voivat toteuttaa projektejaan yhdessä tai erikseen. Yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus osallistua yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin, retkiin ja muihin aktiviteetteihin.

Yhdistyksen tilankäyttöjäsenellä on tiloihin ja laitteisiin pääsy -ja käyttöoikeus 24/7. Tilankäyttöjäsenellä on myös oikeus säilyttää projektejaan yhdistyksen tiloissa.

Hacklab Mikkeli ry:n jäsenmaksu on 20€/vuosi ja tilankäyttöjäsenyys on 20€/kk. Opiskelijoille tilankäyttöjäsenyys on 15€/kk.

Yhdistys on perustettu 19.2.2015 ja rekisteröity 14.4.2015 numerolla 214.788. Yhdistyksen Y-tunnus on 2678219-4.

Liity jäseneksi

Jäsenhakemuksen voit lähettää tällä lomakkeella.

Liity Discordiin

Yhdistyksen Discord-palvelimelle voit liittyä tästä linkistä

Ota yhteyttä

Yhdistyksen hallituksen tavoittaa sähköpostilla osoitteesta: hallitus@hacklabmikkeli.fi